Dead But Dreaming

Oj, inte skrivit på lång tid. Vet inte vart jag skall börja men jag har skurit mig, bränt mig, tagit Tramadol på avdelningen och slagit sönder en stol.
Det var det.

Mina ÄS börjar triggas igång ordentligt av en Wannarexic här på avdelningen. Hon har sagt att hon vill ha Anorexi, (hon är jättesmal) fått NÄRINGSDRYCKER ordinerat för att hon skall gå ner i vikt. Eller läkarna vet väl inte att hon tar de för att gå ner i vikt men det har hon sagt.
Jag blir så less, jag har försökt sköta maten för annars är de på mig som hökar, har specialkost eftersom jag inte äter kolhydrater men idag klarade jag inte äta. Det enda jag ätit är en mugg filmjölk med kanel till frukost och några skorpor. Och betänk att det är mat hela tiden här!

Fick reda på vad B dog av. Efter det har jag blivit som hela avtrubbad. Tar mer Iktorivil än någonsin, har 6 mg om dagen ordinerat. Försöker sova bort, inte tänka, inte känna. Mitt yttre skrattar, mitt inre gråter. Känner mig så tom..
Har nya självmordsplaner hela tiden. Vet inte om jag någonsin kommer genomföra de.

Idag frågade en sköterska mig vad jag gör här om jag tar tabletter och skadar mig osv. Hm, typ för att inte dö kanske?
Jag måste leva, inte för mig men för andra.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts