The Hunger

BRISTNINGAR!!! Jag har fått jävla bristningar, nu när jag börjar gå ner i vikt också, det är ju kul.
Annars har jag vart på psyk en vända, kom hem precis nu och har tagit mig en vanilj-latte, matat mina kissemissar och försökt röja efter allt stök efter min Lyrica-avtändning.

Nu är det efedrin och fasta, har inte råd med mat. Förhoppningsvis får jag en liten hypomani också och skrubbar golven på knä. Morfar har lagat min dammsugare också så jag slipper sopa upp allt kaffe jag spiller (alltså pulvret inte drycken).

Det är lite roligt för jag har börjat skriva egna låtar nu och med lite coachning från B kanske det kan bli något.
Fan, jag saknar honom..

Men nu är jag förhoppningsvis hemma för gott, dags att ta hand om städningen. :P
Nu skall jag ner i vikt! Och jag hade tänkt att börja redovisa kcalintag på facebook nu också.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts