Trashed, Lost & Strungout

Snälla någon, skjut mig! Jag är uppenbarligen helt värdelös på att ta mitt eget liv så då kan väl någon annan få äran. Jag har hetsätit sedan mitt senaste blogginlägg. Eller nej, där på kvällen funderade jag på att äta gröt, jag vägde upp exakt 100 g spaghetti, men jag kunde inte förmå mig att äta för att i torsdags skita i min psykologtid bara för att kunna hetsa och jag har hetsat till idag. Jag tog en fika, ensam, patetiskt.

Efter det har fått tillbaka min avsky för mat.

Det enda jag har gjort är att äta och ligga i soffan, sova halva tiden och kolla på TV. Typ bara dokumentärer. "Air Crash Investigation" har gått mer än en gång eftersom jag har så jag kan kolla massa program när jag vill på min box. (Telia rules.) Utan reklam också.

Men nu skall det bli ändring i rutinerna. För det första har jag tagit min medicin som jag skall nu så jag orkade koka en kanna kaffe och sätta mig vid datorn. Sedan köpte jag ett kit på bokhandeln med fyra sorters gummiband, en bok och en DVD om hur man skulle träna med dem.
Borde egentligen sätta igång direkt och träna!

Skall ju vara med på Earth Hour också. Skall ni?

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts