Becksvart Frustration

Så, nu är jag äntligen i farten igen. Jag vaknade upp på jättebra humör trots att jag haft riktigt skumma drömmar.
Idag skall vi städa lägenheten till perfektion och inte äta något, jag skall i alla fall inte äta något, tror inte B har planerat det heller.

Jag är så trött på alla som inte förstår min ÄS. Nästan alla i min närhet vet om det och säger att "Nu kan du ju vara nöjd, du är ju normalviktig."
Att höra att jag är normalviktig är typ som att säga att jag väger 250 kilo och borde opereras för fetma.
Min mamma vet att jag inte vill äta bullar, ändå köper hon alltid hem det när vi skall fika, sist köpte hon till och mer morotskaka till mig eftersom hon vet hur mycket jag älskar det. Visst, hon vill bara vara snäll och jag kan inte med att inte äta när hon köpt det speciellt till mig.

Oavsett, idag måste jag fasta, städa som en galning (och bränna massa extra kcal) och sola! Det här är första sommaren jag faktiskt har fått färg och vädret är underbart. Bara sitta i solstolen och läsa en bok. Det är fan livet.

Viva Loka & Te

0 comments:

About

Labels

Popular Posts