Disasterpiece

Ja, jag håller ihop endast för min kära. Går upp på morgonen, dricker kaffe, reflekterar över vad dagen INTE kommer innehålla. Den här specifika dagen har jag visserligen planer, vissa som kanske måste involvera lite Stesolid.
Min läkare går på semester imorgon och jag är livrädd att jag skall få slut på någon medicin. De fuckade ju upp allt på apoteket häromdagen med mina Stesolid, men jag behövde ändå kontakta min läkare för jag hade glömt be om recept på propavan, jag är ju ganska duktig på att ta för många så jag kan somna klockan fyra på eftermiddagen.

Idag skall jag fika med en gammal vän, tror jag. Och så kommer mitt boendestöd, men jag har redan vart duktig och fixat kattlådorna. Det är ganska svårt att plocka upp små mini-bajs som kattungarna gjort, skulle behöva en sil eller något. Alltså en vanlig sil, fast jag kanske skulle behöva en sil också. :P

Det är härligt att ha någon runt en som är ärlig jämt som inte säger att jag är smal eller att mina bröst är perfekta.
Igår anahetsade jag innan jag gick och lade mig så det borde inte ha satt sig. Får se vad som händer idag.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts