In The Mood

Gud vad jag är trött på mig själv. Trots att jag är trött som satan kan jag inte sluta städa eller spela musik. Jag kan inte koncentrera mig alls förutom när jag städar.
Jag vet inte vad det är med mig. Men det kan ju vara skönt att ha det perfekt hemma när min älskling kommer.

Har sett klart första säsongen av How I Met Your Mother. Och städat badrummet, men det ser fan fortfarande lika skitigt ut.
Måste färga håret också men jag orkar inte. Egentligen orkar jag ingenting, jag gör det tvångsmässigt, systematiskt. Allt på sin plats, allt rent.

Jag tog två stesolid förut för att bli trött men det gav mig på något konstigt sätt bara mer energi. Nu är jag uppåt tvångsmässigt men likgiltig emotionellt. Det är en väldigt konstig känsla.

Har vart vaken sedan klockan fem och jag har bara ätit ett äpple hittills. Skall försöka sova nu för jag är helt slut, men lär väl sluta med att jag städar hela sovrummet eller något.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts