Lost In Hollywood

Har fortfarande inte träffat A. Skall vara där vid elva idag ungefär, dock tänker jag inte åka förrän jag ser att han är vaken. (Det bästa med FB på morgonen att man kan se vem man kan ringa, eller snarare om de är vakna än så man kan ringa.)

Eller så gör jag det. Jag vet inte men jag kommer vara sjukt snygg, försöka vara sjukt snygg bara för att han skall se vad han missar. Vad han valt bort för att kunna dricka. För han har druckit nästan non-stop sedan han dumpade mig.
Han säger att det är av helt andra anledningar han dumpat mig men allt pekar på att det just är alkoholen som är problemet. Han vill kunna supa hur mycket han vill utan att må dåligt över att jag drabbas.

Har fastat i två dagar nu, jag tre är alltid värst plus att jag skall dricka ikväll och då MÅSTE jag äta!
Eller inte.

Fan jag vet inte!
Önska mig lycka till med mötet med A!
Och lite thinspo Black-Metal style. ;)

1 comments:

  1. Violent sa...

    Svar: Precis, är där högst en gång/år, så något kommer jag unna mig :P

About

Labels

Popular Posts