Fat City

Ok, nu skall jag berätta varför jag ville veta vad ni har på gröten, för vi får olika gröt varje morgon här och jag har kanel, lättströ och laktosfri mjölk på samtliga, havre, rågflinge, korn, manna, risgryn, you name it, kanel är obligatoriskt på all gröt!

Idag är det läkarsamtal, inte nervös alls faktiskt. Vet vad som kommer hända, såvida de inte fått reda på att jag inte har ätit på två dagar. Där blir det värre, annars är det att åka hem, men fortfarande vara inskriven så jag bara kan åka in utan problem om det strular till sig.

En sak som oroar mig när jag kommer hem är mamma, hon kan vara riktigt elak ibland. Men jag lovade att jag skulle baka till min lillasysters åttaårskalas. Med släkten, jag han fortfarande inte förlåtit min moster för när hon kallade honom knarkare eftersom hon inte bett om ursäkt.
Annars blir till att softa hemma, spela playstation om inte B tar med det till Stockholm, och då blir jag ledsen och klappa katterna. Det och svält är min plan.

Har så ont i huvudet, skall be om en Iktorivil innan frukost eftersom det brukar hjälpa mot huvudvärk också, har redan tagit två Alvedon.
Uhh, just nu känner jag mina valkar mot varandra, jag äcklar mig själv!

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts