The Hand That Feeds

Igår failade jag verkligen. Allt hade gått bra hela dagen, pyttelite frukt, sedan förstör jag det men massa bröd på kvällen! Men idag så jävlar!

Jag är lite ledsen för min svärmor verkar inte fatta att B bor här nu, han skall inte betala "mina" räkningar, alltså bredbandet och så, men han använder ju det lika mycket som mig, hon förstår inte att han inte kan bo här gratis, jag har inte råd med det nu när FSK har sänkt min sjukpenning med 2000:-. Det är ganska mycket pengar, det är bredbandet och elen liksom.

Nu är B och handlar mjölk och cigg, jag har inte en enda cigg kvar så jag har typ rotat i askkoppen efter stumpar jag kan röka tills han kommer hem. Försökte röka pipa men inget är liksom som att röka en cigarett.

Har tagit en major överdos idag på Iktorivil och Lyrica. Känns awesome! Kanske jag kan ta mig upp ur sängen och faktiskt göra något idag!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts