Lithium

Jag är riktigt stolt över mig själv, jag lyckades att gå till min litium-provtagning! Trots att den var tidigt. Whii.
Och jag är verkligen lyckligt lottat, jag har världens bästa psykiater OCH sjuksköterska. Min psykiater åker på semester nu så jag skall träffa min sjuksköterska under tiden vilket känns underbart.
Jag fick en annan ssk ett tag som bokstavligt talat grävde i armen för att få blod! Efter det kämpade jag som fan för att få tillbaka den jag har nu och det gick. =)
Man är inget i den här världen utan bra kontakter och de kontakterna jag har är underbara!

Jag har vart lite dum och inte haft på mig nyckelbens-stödet för det gör så jävla ONT! Men skall ta på mig det nu i alla fall. Får ha det så länge jag orkar.

Igår fick jag världens bryt och åt en jävla massa, men bara mat faktisk. Det är lite bättre än att bara trycka i sig godis som jag brukar.
Jag har en medicin (Naltrexon) som är mot alkoholsug och som min psykiater satt in mot hetssug. Det funkar väl sådär men jag har i alla fall inte något godissug längre även om jag verkligen kan överäta.

Imorgon skall jag hälsa på på jobbet igen. Det kommer bli jättekul! Får se vad man kan göra med ett brutet nyckelben men prisa varor går ju alltid.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts