När Vodkan Gjort Oss Vackra

Ja, jag har vart lite frånvarande och det beror väl lite på all hets och att jag sovit. Igår hade jag och B ett jättebråk, igen. Jag blir så ledsen, imorgon blir vi särbos eftersom han skall flytta före till Stockholm och hitta lägenhet och jobb också.
Men tillslut blev vi så trötta på att bråka om massa skitsaker när allt egentligen handlar om att ingen av oss vill att han skall flytta och jag är rädd att åka in på psyket igen.

Men idag, idag är en ny dag, en ny dag utan mat för mig och en ny sista dag för min älskling här hemma.
Jag tror han fortfarande kommer se det här som vårt hem! Och han tar bara med sig en av katterna, hon-katterna har jag kvar.

B skall ta med nästan alla skivor och DVD-skivor till Stockholm Så jag kanske kan få lite mer plats till typ mina pysselsaker (Scrapbooking osv) och all annan skit här hemma.

Jag undrar när jag kan sluta äta antabus, det är ju bara löjligt, jag dricker inte ändå! Och jag föredrar att inte dricka krita.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts