Family Portrait

Det gör så djävla ont i mig just nu.

B har bett om pengar till en hyrbil så vi kan åka ut i Europa i 25års-present men istället börjar hela hans familj skrika och skälla på honom. Problemet är väl att de tycker inte att de skall få betala för att JAG skall få följa med på spelningarna.

Men B behöver mig på spelningarna, och det gör de andra i bandet också.



Det är så jävla fucked up. Han fyller jämt! B vill att vi skall åka på roadtrip, han vill absolut inte flyga. Jag menar, vad är problemet? Om alla i familjen hjälps åt så blir det inte så mycket pengar, och de HAR pengar. 2500:- är i depositionsavgift så de får man ju direkt när man lämnar bilen.



Nej, jag är så ledsen, har spillt några tårar över hur det här kan kännas för B. Jag mår skitdåligt helt ärligt talat.



Going into starvationmode

0 comments:

About

Labels

Popular Posts