Funeral Mist

Vaknade klockan fem av massa mardrömmar om B. Vill inte sova mer men jag har två polare som ligger och sover nu så jag vet inte riktigt vad jag skall göra. Är fruktansvärt rastlös.

Alla vill ha SIN vilja igenom, jag vill bara ha Bs vilja igenom. På begravningen alltså. Jag sa att han ville bli jordfäst, då fick jag tydligen MIN vilja igenom, men det var bara något som han sa till mig. Jag vill bara få en begravning som han hade velat ha den medan alla andra vill ha sin vilja igenom.
Eftersom han var känd kommer det inte annonseras ut när begravningen blir utan den skall hållas för hans närmsta vänner. Jag hoppas bara att alla kan hålla tyst så vi inte får människor dit som vi inte vill ha där, en del av hans bekantskapskrets var ju lite tvivelaktig. Jag har bla blivit mordhotat av en av hans "vänner".

Äh, jag vet inte, skall dricka frukost nu, en nutrilette och spela sims eller nått

0 comments:

About

Labels

Popular Posts