En Jävel Vid Mitt Öra

Jahopp. Här händer det saker. Som tur är sover jag alltid när det händer saker. Men viss personal borde allvarligt fundera på att byta yrke. Just på min avdelningen har vi som tur är inte så många sådana.

Har tyckt så synd om min VÄN K. Vi har legat inne tillsammans förr men nu känner jag verkligen att vi kommit varandra närmre. Men hon har haft ett par tuffa dagar. Men jag tror det har blivit lite bättre nu.

Jag har en skalpell som jag tog med hemifrån, funderar på att lämna in den till personalen men det är liksom en trygghet.

Har hunnit rymma också, tog piller och sedan åkte jag hem till S. Har aldrig vart där förr.
Det var skönt att gå runt på stan helt lullig, men det var ju bara att åka tillbaka. Så nu får jag inte gå ut utan personal längre.
Men, "É en dum ska en ha ett helvete".
Jag hade varnat personalen men de vill väl ha mig härifrån känns det som. Inte kul.
Skall se om jag orkar pärla något armband sen, nu skall jag nog försöka sova.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts