The Next Episode

Idag skall jag och K.S. ha en riktig mysdag. Nu klockan nio, eller när min huvudvärk lagt sig skall vi spela Wii, vi har äntligen fått det till avdelningen!!!!

Bankautomaten på sjukhuset har vart trasig och jag har fått tillåtelse att gå dit och ta ut pengar så personalen kan handla åt mig, de tar inte kort med sig och jag får ju inte gå ut.

Idag kommer min vanliga psykolog också. Hon är bakjour idag. Det känns skönt att få prata med henne. Skall be att hon höjer min Abilify också så jag ser om jag får någon effekt för det har jag inte fått än.
Sedan har jag ju mitt benhårda kärl som någon måste kolla på idag för det gör så djävla ont!

Igår blev det hets, det började med att vid kvällsfikat hade några patienter gjort kladdkaka och den såg så djävla god ut att jag var tvungen att ta en bit, sedan åt jag en påse Daimgrejs. Inte världens hets kanske men den höjde nog mig morgonvikt idag som låg på 65,0. Fortfarande ner i alla fall! Och nu satsar vi på 59,9! Hejja på mig!

Kollade förresten igenom mina bilder som jag lägger upp nu och jag har visst en svaghet för svartvitt.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts