Suicide Solution

Åt helvete är vad precis allt är!
Jag har inte mått såhär dåligt på ett år när A var som värst med alkoholen.

Jag vill inte leva, höll på att gråta bara av att gå upp ur sängen.
Han tyckte jag höll med om allt när han dumpade mig! Jag höll inte med om ett skit!
Skadeglädje då jag vet att hans bästa vän kommer sluta umgås med honom nu när han valt alkoholen. A hängde på en tunn tråd redan innan så nu kommer det vara typ finito med deras vänskap.

Jag vet hur elakt det låter men är jag mindre värd än en vätska så skall han veta att det är fan han med! Ingen orkar umgås med honom när han är onykter!

Allt vad jag har fått stå ut med! Han kan fan inte dumpa mig! Han har ingen jävla rätt att göra det!

Jag gråter konstant.. Jag vill inte leva längre

Just det, hets igår, 3000 kcal, hade inga pengar så jag fick sno mat!

1 comments:

  1. Violent sa...

    Svar: Klicka på länken längst ner i inlägget :)

    Hoppas det lättar för dig snart. Kram <3

About

Labels

Popular Posts