Nightmares

Mardrömsnatt! Plus att jag vaknade typ vid två av att jag hade så förbannat jävla ont i magen, springer till toa, inget händer. Går och lägger mig börjar få sjuuuuukt ont igen, springer upp. Repetera tio gånger. Helt jävla hemskt bara!
Och det är fortfarande problem idag!

A mår jättedåligt och jag kan inte göra något för att hjälpa honom. Han bad om ursäkt flera gånger för att han betedde sig så illa i torsdags.
Jag har låtit mig själv bli behandlad sämre när han har druckit. Mycket för att jag inte känt att jag haft något val. Men nu kan jag dra hem till mig istället och med nya vänner som jag hittat utan honom är jag inte alls lika beroende av honom och kan faktiskt hävda min rätt. Och det viktigaste är att han inte dricker nu och det GÅR att resonera med honom.

Har fet jävla träningsvärk i benen idag, känns skönt! Men att jag inte gått ner i vikt och är kvar på 54,6 känns inte lika kul. Intalar mig själv att det är alla muskler jag byggde igår, minst ett ton.

Jag har egentligen bara idag på mig att forsla bort alla kartonger och skit som ligger kvar uppe i lägenheten innan mamma kommer med resten av mina grejer från min hemstad imorgon.
Just nu ligger kartongerna i ett hörn. Skall hitta ett förråd och antar att jag får ta mitt gym-hänglås tillfälligt, jag lär inte kunna gymma idag ändå.
Åh, jag orkar inte!!!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts