To Live Is To Die

Är idag en sån där skära upp låren dag tro?
Är visserligen rätt svårt just nu eftersom de lägger om låren varje morgen eftersom jag vägrade sy ett sår.
Är förbannad på min mamma. Jag frågade om hon inte kunde skicka med något litet brev när hon skickar kronofogdepapper jag måste skriva på, varpå hon svarar att jag skriver ju aldrig till henne. Så jag sa att då skall jag göra det, vilket jag har gjort, hon fick det igår antar jag. Men inget brev eller något till mig. Jag blir så ledsen och förbannad. Bryr inte hon sig längre heller? Då har jag ju ingen anledning att leva, jag lever ju för de! Just nu i alla fall.

Men jag har inte ätit på två dagar i alla fall förutom en halv kopp fil med massa kanel i till frukost. Måste starta den lilla förbränning jag har. Nej tre dagar blir det.
Igår på läkarsamtalet bestämdes det att en personal skall sitta bredvid mig med en portion mat så jag skall vänja mig vid tanken att äta lagad mat regelbundet.
My ass att jag kommer gå med på det. Fasta is tha shit!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts