Underneath Your Clothe


Nu har jag vart ute i tvättstugan och lagt i Svart 60 °C. (Varför finns inte ringen för GRADER Celsius på datorn? Var tvungen att googla för att hitta den.)
Och jag kan säga att jag lade i typ ett lakan och en handduk, resten var underkläder. Så jag funderar, vet någon vad man sorterar strumpebandshållare som? Jag tog 60 eftersom trosor går som 60, och ja! Ni måste tvätta trosor och kalsonger i 60 grader även om det står 40 på dem, det är nämligen sjukt ohygieniskt att tvätta de i 40, man får inte bort allt då. Och detta har jag sett på Plus tror jag, de hade ändå bjudit in en expert så jag litar på det.
Men jag kommer nog ångra mig angående alla strumpor, trosor och kalsonger om typ åtta timmar när jag skall sortera skiten.

Förövrigt gick mina helt obefogade, egentligen, farhågor om att B skulle lämna mig nu ner eftersom jag har mängder av hans kläder här och han lämnade de här med avsikten att han kommer ju behöva de när han är här. =)

Nej, tillbaka till sortera scrapbooking saker...

0 comments:

About

Labels

Popular Posts