Paperbag

Jag fick enkelrum på julafton för att jag mådde eller mår så dåligt, jag vägrade gå med på det om jag inte kunde få behålla rummet ett tag för jag orkar inte flytta fram och tillbaka till sal hela tiden.
Klockan åtta på kvällen kom en vän tillbaka från permission och eftersom det är för få killar och för mycket tjejer får alla killar enkelrummen, de går alltså inte på behov.

Jag bara vände och började gråta, de hade faktiskt lovat mig! Och dessutom, flytta en halvtimma efter jag tagit mina sömntabletter är inte en så bra idé.
Så jag har kvar rummet för natten men jag kan inte sova för jag är för nervös för att flytta till sal.

Jag är jätteledsen och känner mig sviken. Funderar på att skriva ut mig imorgon. Känner mig som någon jävla schackpjäs som de flyttar som de vill. Jag VET att man inte är garanterad enkelrum men nu hade de lovat.

Men ingen mat igår!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts