Great Big White World

Pessimist-Demonic här. Jag sitter och funderar på hur jag aldrig kommer kunna gå ner i vikt och bli smal igen. Jag är för svag. Vissa dagar känner man bara det där liksom. Å andra sidan kan jag inte förmå mig att äta förutom när jag tagit något så jag vet inte.

Har fastnat helt i Vampire Diaries på facebook, spelet alltså, så jag skall nog ladda ner serien tror jag.

Det är så jobbigt för jag har typ inte berättat för någon hur B dog för jag är rädd att det kommer ut fel på Internet. Så jag måste be alla som vill veta att de ringer mig. Jag menar om jag skriver typ att han ramlade ut från en balkong tolkar folk det som att någon har puttat honom osv.

Har i alla fall lite olagliga tabletter och sånt på avdelningen nu. Och innan ni skriver att jag är här frivilligt så kan jag säga att det är endast på papper jag är här frivilligt. Gör jag minsta motstång mot vården så sätter de LPT på mig snabbare än jag kan säga det. Därför tar jag piller och sånt jag inte får ta här. Hade ni förlorat något och ständigt hade det i tankarna skulle ni också vilja fly om bara för en timma.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts