I Don't Like the Drugs But the Drugs Like Me

Fan, fan faaaan! Skall göra pisseprov!

Jag vet inte att jag har gjort något konstigt. Och nu har jag inte gjort något igår. Ja, vi får se hur det ser ut. Får dricka massa vatten. Mest för att de skall få sitt djävla prov för jag var på toa precis innan de sa det. Orkar inte vänta!

Bara de inte letar igenom mina saker för jag har typ speglar och rakhyvlar (för att raka mig med, allt annat har jag lämnat in till personalen.)

Ja, det är bara att suck it up. Jag har vart en idiot och får skylla mig själv. Är lite rädd för om frågan om LPT kommer komma upp idag bara. Måste hålla mig från att bli förbannad.

Ingen frukost idag. Jag KAN verkligen inte äta, förutom när jag tagit mina sömnisar då. Igår slank det ner två grova mackor, en mugg yoghurt och choklad som jag tiggde till mig av en annan patient.
Just ja, skall betala henne idag.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts