Dumb

Var i badet med ett glas vin, bra musik och mysade när jag bara helt plötsligt verkligen fick SE mina lår. Vad i helvete har jag gjort mot mig själv? Det finns stora ytor som det inte ens är skinn kvar på, bara ärr. Jag har en grop som går ner till muskelen som de inte kunde sy eller laga alls på kirurgen för det var för trasigt.
Den misshandel jag har gått igenom är något jag själv har skapat och det är nästan det som är mest skrämmande. Jag har gjort det här mot mig själv, det är ingen annan som skurit mig. Det är jag som suttit i sängen och på otaliga toaletter bara för att få slut på ångesten genom att skapa mer ångest.

Hur kan min pojkvän älska mig när jag är ihopsydd som en trasdocka, har ärr överallt förutom ryggen och låren.
Han har själv skadat sig, men inte alls som jag. Och han har sagt att jag är faktiskt det värsta han har sett. Och han har ändå sett en hel del vad gäller självskadebeteende.

Nej, jag tyckte jag såg Bailys i kylen så jag kan dricka mig full och glömma det här.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts