Känner att allt bråk jag haft med min ex

Känner att allt bråk jag haft med min ex-kombo har bara vart till ingen nytta. Det är ett nytt år, dags att gå vidare och glömma för det verkar inte som att hon vill prata ändå. Visst, det blev djävligt fel men att jag blev ihop men min pojkvän eftersom hon hade känslor för honom men samtidigt kan jag inte strunta i mina känslor, jag har gått igenom så fruktansvärt mycket att jag känner att nu är det faktiskt min tur att vara lycklig. Dessutom känner hon inte ens min pojkvän. Det är en egen påhittad bild av honom hon är kär i, kanske till och med bara det faktum att han spelar i band. Nej, jag måste lägga henne bakom mig. Eller vad tycker ni? Jag vill ju egentligen inte förlora henne som vän men det verkar som att hon inte vill ha något mer med mig att göra eftersom hon skriver massa skit på fb som inte för är sånt. Råd?

0 comments:

About

Labels

Popular Posts