Keep On Walking

Jag saknar verkligen min älskling. Det känns som att det är något som fattas när jag inte är med honom, precis som den där känslan att man har glömt något.

Ja, jag bor ju hemma hos mamma igen, har mitt lilla space under trappan. Det är jag och Harry Potter. Jag och min fd kombo skulle prata ut igår men hon hörde aldrig av sig. Fast det kanske var lika bra för jag råkade somna mitt på dagen så jag var som om jag hade sirap i skallen när jag vaknade.

Blir så jobbigt när det alltid finns typ bröd och sånt hemma, efter sex ger jag alltid upp och börjar äta. Tröttsamt. Men idag får jag skärpa mig.

Men jag älskar fortfarande B, han kommer alltid finnas i mitt hjärta men han hade velat att jag skulle gå vidare. Det var en på psyk som var lite medial som sa att B inte kunde gå vidare om inte jag gjorde det. Jag hoppas att han är där han skall vara nu och att han är glad för min skull.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts