Born Again

I'm baaaack!

Nej, jag kan inte lägga ner bloggen. Nu har jag dessutom så mycket fritid att jag kommer väl skriva 10 inlägg om dagen.
Jag har blivit utsparkad av min kombo över en liten dispyt. Förhoppningsvis kan vi prata ut om det, jag vill inte förlora henne som vän.

Och jag har (tro det eller ej) gått och blivit kär, skaffat pojkvän. Just nu är han det enda jag kan tänka på. Tyvärr bor han i Stockholm och det gör ju inte jag så nu är det telefonterror som gäller. Vi pratar typ dygnet runt. Jag vet att det är konstigt och bara för att vi har blivit ihop innebär inte det att jag har glömt B. Jag kommer alltid att älska honom men jag vet att han vill att jag är lycklig.
Allt med min nya kille gick så fort, det liksom bara klaffade. Vi har känt varandra i fyra år men nu är det något helt annat. Jag kan skriva en hel uppsats om honom tror jag.

Jag har gått ner i vikt under tiden jag hälsade på honom så nu ligger jag på 64,5 igen. Men igår åt jag en chipspåse innan jag gick och lade mig. Inte alls smart faktiskt.
Jag håller fortfarande på och hämtar mina grejer hos min gamla kombo men jag har såklart glömt vågen. Matvågen kom jag ihåg men inte den vanliga vågen. Antagligen berodde det på ångesten över att vara där och stress.

Känns rätt konstigt att flytta hem till mamma när man är 24 med tanke på att jag flyttade hemifrån när jag var 15 men så kan det gå. Jag hoppas bara att jag och min gamla kombo kan lappa ihop såren nu.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts