The End Of Degenerations

Jag ser ingen poäng med att blogga längre, jag har lagt ut mitt liv för alla att läsa men jag vill inte blotta min själ längre. Nu när jag dessutom är på bättringsväg (jag har slutat med benzo bland annat) så vill jag inte förknippas med det sjuka som bor inom mig. Jag vill att människor skall se mig för den person jag är istället för de ärr jag bär på.
Jag kommer fortsätta vara ProAna, jag kommer alltid bära på min ångest och mina problem men jag väljer nu att bära på de själv.

Tack alla för ert otroliga stöd under tiden som jag har vart som sjukast, jag önskar er alla lycka till och jag hoppas att ni alla kan gå min väg och åter igen känna livsglädje!

Det här är också ett beslut för att inte skada min pojkväns karriär inom musiken, även om jag är anonym har folk listat ut vem jag är ändå och det får inte hända.

Tack för de här åren
/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts