Fail In Love

Försökte importera hela min gamla blogg men det gick sådär så jag bara börjar.

När jag bott ihop med A har jag liksom ätit, jag har inte kunnat undvika, vi bor så litet och har har vart kock.
Men nu när vi inte bor ihop, (eller är ihop? Vi har inte gjort slut men inte ihop heller, inte för att jag inte vill det men..) nu kan jag äta vad jag vill, eller inte äta vad jag jag vill. Det har resulterat i att jag fallit direkt tillbaka i gamla vanor. När man bog på 25 kvadrat kan man komma undan mat eftersom man umgås jämt.

Nu har jag i alla fall ofrivilligt fastat idag. Jag tänkte äta men det blev inte bara så.
Har ändå inga pengar, A är snäll och ger mig pengar men jag kan inte leva på honom när vi faktiskt inte bor ihop. Sjukt, det är så komplicerat, nu skall jag flytta, samtidigt som jag är utförsäkrad och får inte söka sjukpenning igen i Juni och måste gå på soc.

Ah, allt suger bara just nu och jag vill fan ha min mamma! När honom är i det stöttande humöret..

0 comments:

About

Labels

Popular Posts