Terminal Spirit Disease

Jag borde äta innan gymmet. Men jag har inte kunnat äta frukost i hela mitt liv, jag håller mig levande på kaffe och cigg på morgonen.
Har sjukt svårt att ens ta mig till gymmet just nu. Jag orkar ingenting, men nu måste jag!
Mina "dorment" ÄS kommer fram mer och mer, det är min trygghet nu när jag känner mig ensam!

Skall iväg med A och träffa hans kompis och nya tjej idag. Vad betyder det? Det kan betyda ingenting, båda känner den här snubben, det kan betyda att A vill att vi är ihop igen, definitivt!
Jag vill känna efter när jag flyttat, när vi båda har stadgat oss, vad som än händer kvartstår fakta, det blev såhär av en anledning, som jag tro beror mest på att vi levt på 25kvm men hans alkoholpromblem, mina alla tusen problem, saker tar tid att reparera!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts