Angst

Ångesten står mig bokstavligt talat upp i halsen. Den känns längs luftrören och mitt i bröstkorgen. Fysiskt ångest, den värsta! Jag vet inte vad den beror på även om jag har en ganska god idé om att det är blandningen mellan B's dödsdag och att A kommit hem från Tyskland och jag är livrädd att han "kommit på" att han inte vill vara min vän längre.
Hur jobbigt vi än har haft det så älskar jag honom som vän och skulle bli helt knäckt om han kommit på att han inte vill vara vänner längre, trots allt han lovat!

Igår var det så illa att jag lyckats somna en kort stund och vaknade av att ångesten högg i bröstet! Jag vet inte riktigt vad fan jag skall göra åt det, lär ha slut på stesolid innan måndag redan. Vill inte knapra piller men om någon har ett bättre förslag är jag verkligen öppen för det!
Kör på 200 mg extra Lyrica nu till morgonen för idag har jag saker att gör och har inte tid att paralyseras av ångest jag ändå inte kan ta på!

Idag skall jag fika med en gammal vän från hemstaden och sedan åka ut till Olle och dricka lite och mysa. Jag har varit så lamslagen av ångest och allmänt dåligt mående så länge att jag tänker inte låta det styra mig längre. Jag stoppar hellre i mig några extra tabletter så jag kan få riktig ångestlindning i form av trevligt sällskap.

Har ju haft feber och hosta men jag tänker ta me fan dricka idag ändå! Så värt det, måste bara äta något riktigt sliskigt, typ pizza, som kan suga upp alkoholen innan så jag inte blir plakatfull som ju lätt kan hända när Demonic dricker!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts