Chariot of Fire

Det är ganska jobbigt att inse att man kommit ur ett misshandlesförhållande, för när A drack var det psykisk misshandel för ofta för att det skall vara "bara en fyllegrej". Han var så elak en kväll förra året att jag tog en dödlig överdos och insåg precis efteråt vad jag höll på med och hamnade på IVA och ni vet väl själva resten.

Det är så jävla jobbigt att veta att jag sålde min cello så han kunde supa, jag gjorde allt för att få fram pengar så att han kunde supa! Jag drog ner på maten, så det fanns pengar kvart till cigg.

Allt som har lett till detta. Att jag är glad att vi inte är tillsammans längre. Och jag hoppas han har det bra i Tyskland!

Jag vill vara hans vän, men tills han har börjat arbeta med sig själv vill jag inte vara hans flickvän!

Skulle till gymmet idag men då funkade inte mitt kort. Såklart, första gången sedan uppbrottet som jag ens funderat på att gymma och så funkar det såklart inte. Inte går det att ringa heller, men det är väl därför man betalar 200:- i månaden och inga sats-priser!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts