Lost In Hollywood

Äntligen, ÄNTLIGEN har j.ag fått alla mediciner som jag skall. Jag gick och lade mig efter att ha tagit Iktorivil och min Lyrica och när jag vaknade kunde jag göra saker igen, jag tog tag i tvätten, diskade och vågade sätta på datorn.



Den här sommaren har verkligen varit över förväntan, eftersom jag äntligen vågat gå ut på krogen har jag träffat massa roliga människor, min Facebook är liksom inte död längre. Det finns alltid någon som har skrivit. Alkohol är fan en bra drog, när man är i sällskap det vill säga. Jag känner mig inte ensam längre, jag kan alltid ringa min vän E och även om vi bara känt varandra någon månad vet jag att hon ställer upp.



Nu skall jag fortsätta kolla på Svenska Hollywoodfruar, det är ju för roligt!



Tack för era underbara kommentarer, de går rätt in i hjärtat!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts