Get Your Body Beat

Jag har lovat B att jag skall sluta sova på dagarna så nu vet jag inte vad jag skall göra. Jag har vart på stan och hämtat ut mediciner och handlat. Så vad skall jag göra nu? Jag har absolut inte lust att städa, jag får vänta på inspiration till att göra det men jag skall antagligen ut på sjön senare idag med några polare.



Matmässigt gick det skit igår, jag ersatte medicinerna med mat men idag har jag inga planer på att äta och jag är inte hungrig heller.



Nej, jag antar att jag får ta tvätten och sätta mig ute och sola igen. Jag har en läxa till min psykolog att skriva upp vad jag behöver prata om så jag får göra det och läsa ett kapitel till i "Brott och straff", jag har läst 450 sidor så jag måste liksom läsa klart boken, tvångstanke kanske.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts