Sjukdom

Tillbaka på mattan igen. Har ju vart så sjukt dålig, trots att jag gått på penicillin i typ fem dagar är jag fortfarande inte helt frisk, har jätteont i halsen på morgonen och så.



Viktmässigt står jag still, det känns jävligt bra för jag har verkligen inte ätit bra för fem öre. Det har slunkit ner lite bullar och sånt. Man orkar liksom inte tänka när man mår dåligt.

Vi har haft sådana sjuka problem med psyk, vi vet fortfarande inte om vi får våra mediciner för nästa vecka. Min läkare är på semester och skrev bara ut medicin för fyra veckor men är borta i fem. Så jag har inget för nästa vecka. It sucks!!



Sedan vill jag ha Efedrina Level men det finns ingenstans!

Jag har massa ekonomiska problem men har bara börjat skita i allt, jag är fruktansvärt oansvarig. Och det ger mig massa ångest.



Nej, jag skall fokusera på att gå ner i vikt istället.



0 comments:

About

Labels

Popular Posts