Myspys

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, jag har har festat sedan i torsdags och sedan vart utslagen. Jag och B skulle bara ut och ta ett glas vin och då träffade vi massa polare och natten blev lång. Vi träffade en ny polare som är ascool. Så de var skitkul.

Jag har ätit och vågar inte väga mig men idag är det fasta som gäller! Vi har städat lägenheten och skall sälja två kattungar idag men jag är lite orolig över det. De som skulle köpa sötisarna skulle komma fyra men när jag ringde var de och handlade, skumt. Så jag vet inte om vi kommer sälja de om köparna verkar oseriösa. De har ju inte direkt gett något positivt intryck än men vi får se när de kommer.

Just nu önskar jag att jag kunde sluta med Propavan, jag blir hungrig på kvällen av de. Men jag får helt enkelt vara stark och stå emot. Det är så jobbigt att B måste ha mat hemma, det enda positiva med att bo ensam var att det inte fanns ett skit att äta hemma.

Take care <3

0 comments:

About

Labels

Popular Posts