Coming out my closet

Tillbaka och halvt vid liv efter spelningen i fredags. Helt vild spelning, min älskling var så bra på scen!

Nu väntar jag på att mitt boendestöd skall komma och sedan skall B till min psykiater men han tvingar med mig också, vad han inte vet är att jag tänker lämna honom ensam så de kan prata i lugn och ro, utan mig. Han måste klara det här själv.



Vi har flyttat ner B's saker från Stockholm och för att få plats med alla kläder i garderoben har jag slängt ut alla kläder på sovrumsgolvet och det är fan så man kan göra en säng av alla kläder. Så nu MÅSTE jag ta tag i det här och vika in allt i garderoben.



Hetsade igår också, så jävla vidrigt, massa micropizza och chips. Nu är det fasta som gäller, för både mig och B. Jag vill komma i mina fina kläder igen!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts