Enjoy the Abuse

Auiii. Det gjorde ont att ta blodprov idag, tydligen så rullar mina blodkärl åt sidan.

Men på vägen till psyk såg jag den jävla fittan som sårade min underbara vän E i helgen genom att vara otrogen med sitt ex. Det är bäst för honom att jag aldrig stöter på honom ensam. Jag kan inte slåss fysiskt men jag kan knäcka folk verbalt ganska hårt. "Han förtjänar inte ens E's lillfingernagel" för att citera Brott och Straff.



Igår åt jag bara vattenmelon och äpplen och min vikt stor på FB som vanligt. Skall försöka använda den lite mer för små uppdateringar.



Imorgon eller Fredag åker jag till Stockholm och jag har fortfarande ingen biljett. B skall fixa det, egentligen behöver jag en hyrbil eftersom vi skall ta hem det mesta av B's saker från hans mammas lägenhet och framför allt hans gitarrer.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts