Bleed

Nytt nytt! Jag får äntligen gå ut själv!!!! Fast jag vet inte om det är värt att fira för jag känner mig inte säker på att jag kan klara det här utan att ta en överdos eller något annat dumt.

Sedan skall min älskade vän flyttas tillfälligt för de säger att de inte kan hantera hennes utbrott och sånt.
Men en god nyhet är att Wannarexicen också skall byta avdelning. En djävla massa byten. Ja, hon fick också ett utbrott såklart.

Jag har bara ätit två clementiner idag och kan liksom inte förmå mig att äta, även om det är gröt. De har säkert massa socker i.
Och nu är det mat, som jag tänker skippa. Skall nog sova lite istället.

Jag har vart dum också, först tog jag bort stygnen i förrgår, och idag drog jag ut hela såret så det är lika stort igen, nästan i alla fall, lite har det väl hunnit läka sedan i fredags. Fått köpa förband på apoteket och lägga om själv, vill inte att personalen vet, vilket även innebär att jag inte kan gå i linne utan måste täcka överarmarna. Idiotiskt.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts