Slaughter of the Soul

Det hände så jävla mycket skit igår. Jag träffade en gammal klasskompis i Entrén som vart i Afrika nyss och det väckte upp alla tankar om, vad fan gör jag av mitt liv? Svälter, hetsar, skära, ligga inne. Det är inte något liv.

Så jag gick upp och sade som det var, jag vill skada mig, men ändå inte eftersom jag bad personalen om hjälp. Sedan började någon låta väldigt högt och då övergav personalen mig och gick dit för att kolla vad det var, men han skulle komma tillbaka. Det gjorde han inte så jag såg rött och gick och krossade alla porslinsmuggar, slapp bälte men sedan när jag rökte hörde jag vart den första personalen var, hos den patienten som lät mest. Jag blev så förbannad på honom att jag slängde stolen i golvet och rusade in på mitt rum.

Sedan får jag reda på att under tiden jag sovit på dagen hade en annan patient varit nere och sytt. Det hjälpte verkligen inte mina självskadetankar.
Ovanpå det fick jag reda på något om B's död och jag låg och grinade i en timma.

Men det blev bara för mycket för mig så det slutade ändå med att jag skar mig, riktigt djupt, skulle behöva sys men personalen vet inte ens om det.
Jag vågar inte berätta, så nu måste jag byta sänglakan, tvätta mina kläder och sedan finns det bara tre djupa spår om vad jag har gjort, men jag tror knappast personalen kommer inspektera mina lår så länge det inte börjar blöda igen.

Vad är det med mig? Skurit mig har jag ju gjort förr men kasta porslin och stolar är inte likt mig.

Jag har i alla fall bytt sömnmedicin så jag inte får den djävla hungern jag får av Theralen.
Åt frukt och lite gröt igår. Det var allt.

Min älskade vän skall flytta avdelning idag och jag kommer sakna henne som faen!!!!!!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts