Through Glass

Nu har jag sovit två nätter i samma rum. Fantastiskt! Jag har alltså sovit fyra nätter i fyra olika rum/salar. Bortom all kritik.

När de skulle flytta mig första gången vägrade jag och först skar mig, sedan kastade jag porslin och blev bältad. Det var inte så mycket för att jag skulle byta rum uta hur och när de sa det och framför allt, innan jag gick lös på allt kom sköterskan jag sa INTE fick komma in och skulle prata med mig. Jag har sagt att jag inte vill att hon har med min behandling att göra och det skall hon inte heller, hon är i det gröna vårdlaget och jag är röd.

Men efter det orkade jag aldrig packa upp, när jag gjorde det när jag kom till detta rummet var det mest för att ha något att göra.

Inga planer på att äta idag, jag lyssnar för mycket på andra patienter och vår Wannarexic har idag sagt till mig att hon har en ätstörning, som hon fick för typ två veckor sedan. Grattis!
Jag kan inte äta när jag vet att hon sitter där med sin näringsdryck.

Har massa tankar på att skada mig också. Och jag vet att när jag väl fått tankarna försvinner de inte förrän jag gjort något.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts