Duality

Hepp, Wannarexicen blev kvar, men jag har ju egen ut nu så jag kan slippa allt. Bara gå ut och gå. Skönt. För att låtsas ha Anorexi är inte allt hon gör, hon skadar sig för att få uppmärksamhet av personalen, kastar saker, typ bord och stolar så snart har vi inga kvar.

Men nu har jag tagit Cocillana och Iktorivil så jag är astrött. Idag skall dietisten komma ner till mig tror jag. Lite jobbigt men va fan, får ta det helt enkelt. Hoppas jag får näringsdrycker som jag kan ta när jag inte kan äta. Eller vill äta är väl sanningen.

Har gått ner ett kilo, vattenvikt antagligen men det kändes bra.

Vet inte om jag skrev det i förra inlägget men jag tog ju bort stygnen och nu har jag dragit upp såret så det är lika stort igen, men kommer de på det nu kan de inte göra något, det har redan läkt för mycket. Vet inte vad som flyger i mig när jag gör sånt men det är som att något beordrar mig att göra sånt. Det är skumt, det är liksom inte jag.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts