And Love Said No

Fan, fan, fan!
Jag åkte hem idag och det gick så jävla skit som det kan bli. När jag inte pallade mer drack jag tre glas vin och skar mig, ringde ambulansen och sydde. Kaos!

Har inte ätit mer än två näringsdrycker, glömde den sista hemma. Det är bra men jag har inte rört på mig ett skit vilket är mindre bra. Tar igen det i morgon.

Jag vet inte om jag skall kalla det kärlek för helt ärligt tror jag att det är substitut för B, men jag vet inte. Oavsett så pratade vi och var intresserade av varandra för några dagar sedan, sedan kom vi på att vi håller det som vänner, båda känner likadant. Men ändå blev det något litet svart hål i min själ. Han är inte bara en vän, han är som en bror för mig, och potentiellt, något mer...
Men det sket sig också. Skall ringa sen eller i morgon.

Sedan har jag bestämt att hyra ut lägenheten och flytta ihop med min vän "Darkness". Det känns jätteskönt!

Nu skall jag kolla till AMS

0 comments:

About

Labels

Popular Posts