Wings of a Butterfly

Jag blev vansinnig av att åka tillbaka till avdelningen. Jag kände bara ångest så jag fick permission direkt igen och åkte hem igår. Min kombo är iväg hos sin mamma så jag har hela den stora lägenheten för mig själv.

Jag skall allt klara det här, skall städa idag och bjuda två vänner på morgonkaffe. När morgon är för dem vet jag inte men det får vi väl reda på.

Jag har bestämt mig för att inte ta några som helt drogen (inkl. ta för mycket mediciner) eller någon alkohol på länge. Jag måste kunna bli behandlad rätt och det kan jag inte bli om jag inte håller mig ifrån allt sånt.

Jag skall också dricka mina näringsdrycker som jag skall, 8, 14 & 20. 900 kcal.
Sedan får jag motionera och att städa är ett jättebra sätt att motionera OCH göra nytta!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts