Home Sweet Home

Nu är jag äntligen hemma! Känns helt djävla underbart. Har sovit en hel natt för första gången på länge. (Kan bero på att jag tog Theralen också.) Och vaknade och det kändes bara, hemma! Listade ut hur kaffebryggaren funkade så när söt kom hem från jobbet fick hon kaffe och så myste vi framför TVn.

Idag är det massor att fixa, jag måste skatteskriva mig här, hämta saker från skafferiet hemma hit, gå till banken och ta ut pengar från en dubbelbetalning, handla och städa. Hämta mediciner också för jag åkte hem från vårdplaneringen, där det bestämdes att jag skall bli utslussad nu, med min psykiater/psykolog och hon tyckte jag kunde ha en dags permission till så jag hinner göra allt. Det enda är att jag bara fick näringsdrycker och mediciner för idag så jag tänkte be om mindre recept som söt kan hålla koll på, jag får bara en dosett att ha själv, resten av medicinerna har hon hand om.

Vi rår om varandra helt enkelt. Men jag äter som jag skall och försöker motionera!

2012 skall bli THE YEAR

0 comments:

About

Labels

Popular Posts