Brave New World

Idag är det en ny dag med nya möjligheter. (Jisses, sådär positiv har inte jag låtit på länge.) Men min KP är sjuk och han skulle fixa massa saker idag. Bland annat att boendestödet kommer hem till mig när jag har permis på torsdag. Och jag skall åka hem, bara vara ensam en hel dag, ja, förutom när boendestödet kommer då.
Det känns lite nervöst såklart men annars jättebra. Verkligen ett steg i rätt riktning.

Igår drack jag mina tre Fortimel men på kvällen fick jag sånt blodsockerfall att jag åt två muggar yoghurt och två mackor. Lite för mycket men det är bara nya tag!

Åh, när jag kommer hem skall jag väga mig på MIN våg, och ev. ta med den till avd.

Men idag är det promenad och näringsdryck! Mår liksom alltid illa när det luktar lagad mat.


Klassiska underbara bilder!.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts