Feathers Fell

Mår inget vidare idag faktiskt. Fick reda på en sak igår som påverkade väldigt mycket, kan inte säga mer för jag har lovat att hålla det tyst. Men jag känner mig arg och sviken, så mycket kan jag säga!
Så, Stesolid imorse, även om jag inte får ta det innan MBTn egentligen så har de sagt att om det är mellan att ta en stes och inte gå alls var det bättre med en stes sa min terapeut uttryckligen till mig.

Har gjort mig i ordning mycket mer än jag brukar, dölja den inre smärtan genom att se pigg och fräsch ut, då kanske ingen behöver fråga hur jag mår..

Vet inte vad fan jag skall säga på MBTn för det här är dessutom inget jag vill prata om, alls! Och speciellt inte i gruppen.

Som tur är skall jag käka lunch med min polare "Djurgårdaren" (kan vi döpa honom till), han har alltid en förmåga att muntra upp mig!

Nä fuck, nu måste jag dra, men idag kommer jag kanske lite sen, det får gå. Orkar inte bry mig..

0 comments:

About

Labels

Popular Posts