Fighting

Sitter och försöker få i mig en nutrilett smoothie eftersom jag kom på att jag inte hade ätit något idag. A skall börja träna mig i Muay Thai och då måste jag bara öka mitt kcalintag. Jag vet om att en smoothie är för lite men det är bättre än ingenting.

Sitter på tunnelbanan på väg till Olle och Chilah.
Är så överlycklig att jag faktiskt orkar träffa folk och hitta på saker!
För en vecka sedan var det ett projekt att gå 300 m för att köpa cigg, nu har jag umgåtts med folk varje dag sedan i söndags när jag "vaknade".

Olle håller med mig, det verkar som att A fortfarande har känslor för mig. Hon träffade honom i måndags när vi drack lite hos mig. Han är nog så förvirrad att han vet inte själv vad han skall göra, men det är inte mitt problem längre! Jag vet vad jag skall göra, det är det enda som är viktigt!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts