Just Another Week

Har haft en sån hälig vecka. Umgåtts med alla mina fina vänner, bara haft det skönt.

Har dock problem med A och en av mina vänner han inte gillar. Ärligt talat så är det DERAS problem. Men A var sjukt sur på mig för att jag "försvarade" honom, dvs jag sa att A kan tycka vad fan han vill men han bestämmer inte vem jag skall umgås med.
Så det var Stesolid hela dagen igår, men A bad om ursäkt senare på dagen.
Min ångest låg framför allt i att han försöker påverka mig att inte umgås med min vän, vilket han inte kommer kunna göra.
Han dumpade mig, och nu bestämmer jag över mitt eget liv! Punkt!

Åt en Pizza igår och har inte så farlig ångest ändå, känns bra. Det känns som att jag kanske kan börja vara lite snällare mot mig själv. Fast jag har inte vågat väga mig idag.
Eftersom jag skall börja träna Muay Thai nu MÅSTE jag börja äta mer!

Idag började visserligen med ångest och att ringa Mobila AkutTeamet, ta en stesolid. Ångesten är inte helt borta men jag känner mig liiiite luddig i huvudet så jag vill inte ta mer stes nu men jag kanske måste.


0 comments:

About

Labels

Popular Posts