Freedom of Choice

Whey! Ju längre jag kommer från 60 desto lugnare blir jag! 58,7 idag.

Sedan i söndags när jag började leva igen har jag hunnit träffa nästan alla jag velat träffa hela sommaren. Det är bara Chilah som jag inte hunnit se än men det går nog att ordna snart! :D

I söndags träffade jag en killkompis och kollade på South Park. Måndags träffade jag A på morgonen och sedan kom finaste Olle. Igår käkade jag lunch med en annan killkompis och sedan på kvällen kom Sam och Nallebjörn! Och idag kommer min broder och skall hänga!

Jag är så stolt över mig själv att jag insett att jag betyder faktiskt något och A kan inte behandla mig hur som helst utan nu är jag fri!
Kan han vara så osmaklig att träffa någon ny i Tyskland 3 veckor efter att vi gjort slut behöver jag inte känna mig låst vid honom längre, alls! Ja, det gjorde så jävla ont när jag fick reda på det, men jag såg "sanningen" när det hände och blev fri!

Nu är det mitt liv som gäller och jag är trött på fosterställning, hets och allmän skit.
Nu är det down down och bara njuta av att vara fri!


0 comments:

About

Labels

Popular Posts