Meet Me In The Morning

Guten morgen. Är vaken tidigt idag. Antagligen för att jag gick och lade mig typ sju igår. Jag blir helt rastlös och måste komma på någon att göra. Jag hoppas jag kommer mig för att städa men jag tror inte riktigt att det kommer att hända.
Kanske om jag tar mängder lyrica så kanske jag kan bli manisk nog.

Jag skall nog spela TV-spel eller något så långe i alla fall.
Fan vad jag vill ha Efedrin nu. Och Melanotan II.

Förövrigt. Read and weap! No shit?? Ger svårt anorexi en förtida död? Gud jag måste sluta.
Ärligt talat, VEM läser sånt här! Alla vet väl att anorexi inte är den mest hälsosamma livsstilen. Och här var det dessutom Anorexi plus andra psykiska sjukdomar.
Jag blir så trött bara, är det nyhetstorka? Skall de komma imorgon och säga att det är farligt med heroin? Eller?
Blir så trött

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts